יהושע הס

מנכ''ל צפנת
ליווי ויעוץ עיסקי

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

איך מעצבת יכולה להכפיל הכנסות מהעסק שלה
עוד לפני שהיא עושה שיווק.

איך מעצבת יכולה להכפיל הכנסות מהעסק שלה עוד לפני שהיא עושה שיווק.

ברוך פייגר

אבי שיטת "להרוויח מהפלוסים שלך", מומחה להגדלת הכנסות
ומנטור אסטרטגי
לעצמאים בעלי חזון בוער

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

להפגיש חזון לחזון. להעלות מחיר עם חיוך ולהרוויח יותר מכל עיסקה שתסגרו!

להרוויח יותר מכל עיסקה שתסגרו, לנצח כל משא ומתן בתכנון מראש, להעלות מחיר עם חיוך שלכם ושל הלקוח.

אביגיל קרוואני

יזמית, יועצת עסקית
מייסדת קהילת ''לינק צפון''

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

''המגרש
של הגדולים''

איך להגיע ללקוחות
שאני כל כך רוצה.

לורם איפסום

מגזין תוכן חזק
למעצבת החרדית

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

תהליכי עבודה
בזוג


קצת על מאחורי הקלעים
של המיזם הענק של המגזין.

ימימה ביסמוט

מומחית לשיווק
באמצעות תוכן

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

"פחות שיווק יותר חיבוק!"
- איך להעביר מסר כריזמטי בימות משיח

מדוע השיווק המסורתי לא עובד יותר?
איך למכור בלי להיות מאכערית?
מה לעשות כדי לבלוט בשוק רווי במסרים?

שרה וינברג

מנהלת בית הספר הדיגיטלי
"סמארט גו" לקורסי גרפיקה,
ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

מגרפיקאית
לבעלת עסק

כמה שווה שעת עבודה שלך?
וכמה שעות עבודה את מסוגלת לעבוד?
אולי הגיע הזמן להתפטר
ממשוואת הזמן= כסף
ולמצוא דרך להרויח כסף בזמן שאת ישנה?

ליבי שני

אסטרטגיות ותוכן
לשיווק בדיגיטל

אסטרטגיות ותוכן
לשיווק בדיגיטל

3 הסודות
של הכותבות השיווקיות
שיקפיצו ללקוחות שלך
את התוצאות

1. למה כדאי לך להקליט שיחות עם לקוחות.
2. מה הדבר שהכי משמעותי להדגיש,
ולא, זה לא בידול.
3. איזה תבלין יעלה את רמת ההתלהבות
מכל פרסום בעשרות אחוזים.

חני שרלין

אסטרטגיה ופרסום
לקידום עסקי

מנהלת בית הספר הדיגיטלי סמארט גו לקורסי גרפיקה, ומרצה מומחית לעריכת וידאו וגרפיקה.

דיוק אסטרטגי-
למה זה קריטי
ואיך מסבירים את זה
ללקוח שלי?

*תמנעי את עוגמות הנפש האיומות בנפילת קמפייינים שהיו בהן בעיות אסטרטגיה *תגמרי עם הסיפור הזה של 'עיצבתי ושיניתי ובניתי ושלחתי' והלקוח לא סגור על עצמו וכל הזמן רוצה תיקונים *הלקוח יבין שאת נכס לעסק שלו, כי התוצרים שלך יניבו פרות מדהימים