PAUSE

מעצבת גרפית? עורכת וידיאו? בונה אתרים?

אם לא מעניין אותך פרסומות
תעצרי, זה לא בשבילך.

ממשיכה לקרוא?

היי, תעצרי.

את, והעבודות שלך

הולכות לעצור את כולם.

את הולכת פשוט לעשות עבודות “וואו” שעוצרות.

את הלקוח, את הבוס, את הקהל, את כולם.

ממשיכה לקרוא? היי, תעצרי.

את, והעבודות שלך הולכות לעצור את כולם. את הולכת פשוט לעשות עבודות “וואו” שעוצרות.

את הלקוח, את הבוס,  את הקהל, את כולם.

איך לשלוף בקלות רעיונות וואו
עם שיטות מובְנות וברורות
לעצב קריאייטיב ופרסום שעוצר
ולהישאר תמיד בפוקוס

אז איך תצליחי לבלוט בשוק רווי,
ובעולם עם אינספור מסרים?

"הוקוס

FOCUS

"

: הפקת פרסומות :

קורס פרסום יצירתי וקריאייטיב בקלות ובכייף

  • למי שלא רוצה רק לדשדש בעבודות נחמדות, בלי להביא תוצאות מנצחות.
  • למי שלא רוצה ש”תיק העבודות” שלה ייבלע בין עשרות תיקים.
  • למי שחשוב לה להרוויח מלקוחות שחוזרים מרוצים, מעריכים וממליצים…
  • למי שלא רוצה רק לדשדש בעבודות נחמדות, בלי להביא תוצאות מנצחות
  • למי שלא רוצה ש”תיק העבודות” שלה ייבלע בין עשרות תיקים
  • למי שחשוב לה להרוויח מלקוחות שחוזרים מרוצים, מעריכים וממליצים…
את שולחת תיק עבודות,
מתמלאת בתקוות,
ואיכשהו זה נעצר.
את מנסה למצוא רעיון,
ואופס, הרעיון מתאדה
והכל נעצר.
אין לך אומץ לקחת עבודה,
כי מה יקרה אם תתקעי בסוף
בלי רעיונות...
ואת עוצרת.
יש לך מלא רעיונות,
אבל את לא עושה עם זה כלום
כי משהו עדיין תוקע
ועוצר אותך.
את רוצה להעלות מחירים
אבל בגלל התחרות את לא מעיזה,
ואת נשארת זולה,
ועוצרת.
אם משהו מכל הרשימה הזו תפס אותך כדאי שתגידי:
PAUSE
תעצרי עם העצירות שלך ותפרגני לעצמך להתקדם!
את שולחת תיק עבודות,
מתמלאת בתקוות,
ואיכשהו זה נעצר.
את מנסה למצוא רעיון,
ואופס, הרעיון מתאדה
והכל נעצר.
אין לך אומץ לקחת עבודה,
כי מה יקרה אם תתקעי בסוף
בלי רעיונות...
ואת עוצרת.
יש לך מלא רעיונות,
אבל את לא עושה עם זה כלום
כי משהו עדיין תוקע
ועוצר אותך.
את רוצה להעלות מחירים
אבל בגלל התחרות את לא מעיזה,
ואת נשארת זולה,
ועוצרת.
אם משהו מכל הרשימה הזו תפס אותך כדאי שתגידי:
PAUSE
תעצרי עם העצירות שלך ותפרגני לעצמך להתקדם!
אסתר פינטו
-----
נתת לי ביטחון עצמי, לא האמנתי בכלל שאגיע לרמה הזו, שוב תודה!
כל מה שאומר לא ישתווה לכמה שאני מעריכה ומודה לך.
והכי חשוב שתדעי: שהרבה מההצלחות שלי הן בזכותך.
 

תכנית הקורס היצירתי הזה
תקפיץ אותך לתוצאות שגם את לא חלמת.

בעולם כל כך תחרותי, כשהקהל והשוק רווי באינספור מסרים, אנשים כבר לא מסוגלים או לא מעוניינים לקלוט עוד מסרים. הכח של תקשורת חזותית טובה, היא ליצור גירוי, לעורר סקרנות וללכוד את תשומת לב הקהל על מנת שיאזין לנו.

הקורס הזה מפצח את שיטות החשיבה של המוח, ומלמד אותך בצורה ברורה, פשוטה, מובנת וכייפית- צעד אחר צעד- איך ליצור עבודות שעוצרות, מעוררות עניין ומושכות את תשומת הלב של הצופה.

אחרי הקורס- העבודה שלך כבר לא תהיה “עוד עבודה”. את תוכלי לתמחר אותה בביטחון גבוה יותר. כי איך אפשר להשוות בין עיצוב מודעה לקמפיין פרסום קריאייטיבי? בין עיצוב יפה לעיצוב ממגנט? בין קליפ חמוד להפקה מדהימה?

מה תלמדי בקורס?

קרייאיטיב
בקופסא

שיטות לפיתוח רעיונות, יצירתיות ואימון שרירי המוח.
כולל תרגילים יישומיים וטיפים שווים! ככה תוכלי להפיק רעיונות לכל עבודה.

קרייאיטיב
בקופסא

שיטות לפיתוח רעיונות, יצירתיות ואימון שרירי המוח.
כולל תרגילים יישומיים וטיפים שווים! ככה תוכלי להפיק רעיונות לכל עבודה.

סוגי
פרסום

תכירי את מגוון סוגי הפרסום, פרסום תדמיתי, מכירתי,
טיזר, דף מכירה..
ותדעי מה ומתי נכון להתאים לכל לקוח.

סוגי
פרסום

תכירי את מגוון סוגי הפרסום, פרסום תדמיתי, מכירתי,
טיזר, דף מכירה..
ותדעי מה ומתי נכון להתאים לכל לקוח.

אסטרטגיה
פרסומית

תלמדי את הבסיס לפרסום נכון, מה כולל תהליך חכם,
כתיבת בריף, פיתוח קונספט, פענוח הצורך ועוד. הפרסום שלך יעבוד!

אסטרטגיה
פרסומית

תלמדי את הבסיס לפרסום נכון, מה כולל תהליך חכם,
כתיבת בריף, פיתוח קונספט, פענוח הצורך ועוד. הפרסום שלך יעבוד!

פרסום
יצירתי

תדעי מתי זה עובד ומתי לא,
ותכירי דרכים חלופיות כדי שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך, ויהיה מרוצה.

פרסום
יצירתי

תדעי מתי זה עובד ומתי לא,
ותכירי דרכים חלופיות כדי שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך, ויהיה מרוצה.

שיטות
אינסטנט

כשאין זמן ואת רוצה ליצור משהו מעניין... שיטות האינסטנט לפרסום יצירתי יעזרו לך לרקוח תוצאה פיקנטית במהירות.

שיטות
אינסטנט

כשאין זמן ואת רוצה ליצור משהו מעניין... שיטות האינסטנט לפרסום יצירתי יעזרו לך לרקוח תוצאה פיקנטית במהירות.

"במעבדה
של המוח"

תצליחי לייצר אינסוף רעיונות, בעזרת מעל 30 טכניקות, הבנויות עפ"י תהליכי פסיכולוגיה. (חלקן נחשפות בקורס הנוכחי לראשונה!)

"במעבדה
של המוח"

תצליחי לייצר אינסוף רעיונות, בעזרת מעל 30 טכניקות, הבנויות עפ"י תהליכי פסיכולוגיה. (חלקן נחשפות בקורס הנוכחי לראשונה!)

פרסום
גרילה

היצירתיות שבתוך היצירתיות. ע"י שיטות עבודה, רעיונות והדגמות תגלי את הנוסחה המנצחת לפרסומת שכולם ידברו עליה.

פרסום
גרילה

היצירתיות שבתוך היצירתיות. ע"י שיטות עבודה, רעיונות והדגמות תגלי את הנוסחה המנצחת לפרסומת שכולם ידברו עליה.

סודות
המילה הכתובה

טיפים ורעיונות בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ושיטות שיובילו אותך לכותרת יצירתית מנצחת.

סודות
המילה הכתובה

טיפים ורעיונות בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ושיטות שיובילו אותך לכותרת יצירתית מנצחת.

ויש גם בונוסים ממש שווים:

מפגשי ליווי
בקבוצות קטנות

ליווי, תירגול והדרכה
במפגשי און ליין,
בנוסף לשיעורים המוקלטים.

בשווי 350 ₪

טכניקות ביצוע
בפוטושופ מתקדם

שיאפשרו לך להוציא את הרעיונות
מהכח אל הפועל.
כי "לא המדרש עיקר אלא המעשה".

בשווי 950 ₪

הדרכה:
טיפים לפרסום עצמי

תלמדי מהי הדרך שלך כמעצבת, להתפרסם, ולהגיע לעוד לקוחות בעז"ה. כל כך חשוב!

בשווי 450 ₪

מה ההשקעה שלך בקורס?

כרגע, לכבוד ההשקה במקום 5880, המחיר הוא 1865.

 

ו…הכנתי לך קופון מדהים, 

למהירות החלטה בלבד,

לזמן מוגבל סה”כ 1685! 

 337 *5

בהזנת קוד הקופון: WEBINAR

תכל’ס? עבודה אחת או שתיים שעשית- כבר כיסית את ההשקעה הזו.

 

(מהר, לפני שאתחרט, כי באמת שיש פה הרבה מאד ערך)

00
ימים
|
00
שעות
|
00
דקות
|
00
שניות
0%
אחריות
יש לך אחריות מלאה!

היות שאני ממש בטוחה בערך שתקבלי מהקורס הזה, וחשוב לי להוציא בוגרות מרוצות, תוכלי לבטל תוך שבוע מזמן הרכישה, כך שאם החלטת בסוף שזה לא בשבילך, תקבלי את כל הכסף בחזרה.

הנה טעימה קטנטנה
מתלמידות שעברו קורס כזה:
והנה מה שיש להן לומר:
רבקה הרוש
-----
השיעורים ברמה גבוהה מאוד!!
הם מכילים המוון מידע וכלים נחוצים לעיצוב ופרסום, ומה שהכי חשוב -
הם מועברים בצורה ברורה, חווייתית ומרתקת עם דוגמאות, הוספות ותרגילים
היה תענוג! ממש מתגעגעת לתקופה הזאת.....היא נגמרה מהר מידי 🙁
אני חושבת שצריך לחוות את זה כדי להבין
ו....עכשיו ברוך ה' אני קוצרת את הפירות
הודות לשיעורים המדהימים האלו - מאוד מרוצים ממני בעבודה
לא מפסיקים להחמיא על הפרסומות היפות והמקצועיות בס"ד
אני לא שוכחת בזכות מי...אין לי מילים להודות! תודה רבה!!
הודיה עוז
-----
בשיעורי עיצוב מעבר למקצוענות והידע שרכשתי, היה המון חוויה.
משימות מאתגרות, תחרויות שגרמו לנו להפעיל את הראש ולשפשף אותו,
המון המון דגש על ההבנה והיישום אבל לא פחות מכך- החוויה.
זה מצחיק שמבין כל שלל הידע שצוברים בלימודים- חצי מהם בדרך כלל לא זוכרים. אבל יש כמה שלא נמחקים אף פעם מהראש. ומאיפה הם? משיעורי עיצוב.
רק מהם הכל עוד חי, ובא לידי ביטוי היום בעבודות שלי ובלקוחות המרוצים שלי.
 
אלישבע חלא
-----
המורה הכי טובה שהכרתי- המסירות, האכפתיות שכל תלמידה תצליח,
הלימודים ברמה גבוהה, רק כשיצאתי מהלימודים הבנתי לאיזו רמה הגעתי
לפי התגובות של גרפיקאיות סביבי.
היה כיף לא רגיל בשיעורים,
כמעט את כל מה שלמדתי אני זוכרת - זה נחרט לי 
כיום בעבודות הגרפיות שלי
אני מצליחה להגיע לתוצאות יפות הודות לידע שקבלתי
בלי פשרות על רמה ואיכות מההכי גבוהות!!
בעיני ללמוד אצל מוריה זאת זכות שלא כל אחד זוכה...
שקמה יוסף ולינוי לוי
 
-----
תודה ענקית על הכל!
על העזרה והתמיכה, על האכפתיות והמסירות, אין מורות כמוך.
לימדת אותנו המון, השקעת בשבילנו שעות רבות כדי שנצליח.
השנתיים האלו עברו מהר, גם בגלל העומס וגם בגלל שמאוד נהננו, זכינו שהיית מורה שלנו, זה לא מובן מאליו.
תמשיכי לעשות חיל ולהצליח בהכל.
מתגעגעות המון כבר מעכשיו ומאוד מעריכות.
 
אוהבות: שקמה יוסף ולינוי לוי
 
דסי טווערסקי
 
-----
 
רוצה להודות על הכל!!!
על כל אותם שיעורים שהמורה השקיעה בנו ומסרה לנו בסבלנות, ברגיעות, כדי שנדע ונבין טוב את החומר הנלמד,
על היחס החם והאכפתיות של המורה מכל אחת ואחת וההרגשה המיוחדת שהמורה נותנת לכולם. על ההבנה של המורה בכל המצבים וההשתתפות עם כל תלמידה במשך השנה. וגם עכשיו לקראת הפרויקט שהמורה משקיעה בנו את כל הכח והנשמה ברוגע ותמיד עם חיוך על הפנים.
אין לי מילים להודות!!!
בהכרת הטוב עצומה ובתפילה שיגמלכם משמים שפע ברכה והצלחה.
מעריכה ומוקירה
תלמידך דסי טווערסקי
 
תכל'ס, איך זה עובד?

הקורס בנוי כ-8 מודולות למידה המחולקות לפרקים קצרים ע”מ לאפשר למידה והתקדמות נוחה וגמישה בקצב המתאים לך. השיעורים כולם מוסרטים הסרטת מסך+שמע, הכולל מצגת מוסברת, מפורטת וברורה, הדגמות והשראות מחכימות, מעולם הפרינט, הוידיאו והדיגיטל. תבניות חשיבה המוגשות לך על מגש של כסף, ולך רק נשאר לשבץ את הנתונים… ובנוסף, כולל תרגילים לביצוע בסיום כל שיטה.

כדי שהקורס יהיה אפקטיבי- השיעורים ייפתחו בהדרגה ולכל חלק יינתנו משימות מאתגרות שיקפיצו לך את תיק העבודות גבוה.

בסוף הקורס:

  • פרויקט גמר מול לקוח אמת, הכולל ליווי ומענה במייל.

הקורס בנוי בצורה ברורה, מובנת ומאורגנת ביותר, כך שיכלול בהדרגה את כל המרכיבים הנחוצים לתוצאה ולהצלחה. כבר במהלך הקורס את משדרגת לעצמך משמעותית את תיק העבודות, ויוצאת עם ביטחון ושפע של רעיונות בעזרת ד’. הכל בנוי בצורת עבודה פרקטית ומהנה ומתוך ניסיון עם מאות תלמידות בס”ד, שכבר עברו את הקורס בהצלחה.

רגע, אם במקרה עוד לא הכרנו

מוריה כהן, עוסקת בתחומי העיצוב והמדיה,

רכזת גרפיקה, ומרצה לעיצוב בסמינרים ומרכזי הכשרה, במשך כ-15 שנה ברוך ד’.

במהלך השנים מתוך אהבה למקצוע אני לא מפסיקה ללמוד, לומדת, קוראת ומתחדשת…

כך שאני תמיד במצב של מורה ותלמידה גם יחד.

את כל הידע הזה אני מעבדת, מסננת, מרחיבה ומצמצמת ואורזת לתלמידות שלי

כדי שיקבלו את מה שצריך ובצורה המיטבית. הכל בסייעתא דשמיא.

אממ. זה דווקא נשמע מעניין, אבל יש לי שאלה:
ושאלה אחרונה, לוודא שהבנתי- למי הקורס מתאים?

למי הקורס מתאים?

  • למי שכבר עוסקת בתחומי העיצוב והמדיה- מעצבת גרפית, עורכת וידיאו, או בונת אתרים שחשוב לה להתקדם, להתעדכן ולשדרג את היכולות שלה ולהוציא עבודות “וואו” שימגנטו לקוחות.
  • למי שסיימה ללמוד לימודי עיצוב, ומעוניינת להתקדם ולהקפיץ עוד קדימה את תיק העבודות שלה.
  • למי שחשוב לה ללמוד נושא כ”כ חשוב ומועיל ברמה גבוהה ובצורה נקיה, מבלי להתפשר על הסגנון והרמה הרוחנית, ומבלי להיחשף לתכנים בעייתים.
  • למי שאוהבת ללמוד כשמסבירים לה הכל בצורה מסודרת, עם כללים ברורים ודוגמאות בשפע שמסייעים להבנה מיטבית.

 

למי הקורס לא מתאים?

  • למי שלא בקטע להתקדם ללמוד דברים חדשים, ומה שהיא יודעת כבר מספיק לה.
  • למי שרוצה להיות גרפיקאית ביצועיסטית ורק לבצע פקודות 🙂
  • למי שלא אכפת לה להישאר עם עבודות ברמה נחמדה, ולא בוער לה שהעבודות שלה יהיו שוות יותר כסף.
  • למי שעיצוב ויצירתיות בכלל לא מדבר אליה… (יש פה בכלל מישהי כזו?)

הגעת עד לכאן?
כנראה שאת אוהבת פרסומות...

אז אם עדיין לא הצטרפת, זו ההזדמנות שלך

00
ימים
|
00
שעות
|
00
דקות
|
00
שניות

All rights reserved to MORE | Moria Cohen ©