PAUSE

מעצבת גרפית? עורכת וידיאו?

אם לא מעניין אותך פרסומות
תעצרי, זה לא בשבילך.

ממשיכה לקרוא?

היי, תעצרי.

את, והעבודות שלך

הולכות לעצור את כולם.

את הולכת פשוט לעשות עבודות “וואו” שעוצרות.

את הלקוח, את הבוס, את הקהל, את כולם.

איך לשלוף רעיונות וואו
שיגרמו לכולם לעצור
וישאירו אותך בפוקוס

אז איך תצליחי לבלוט בשוק רווי,
ובעולם עם אינספור מסרים?

"הוקוס

FOCUS

"

: הפקת פרסומות :

פרסום יצירתי וקריאייטיב בקלות ובכייף

את שולחת תיק עבודות,
מתמלאת בתקוות,
ואיכשהו זה נעצר.
את מנסה למצוא רעיון,
ואופס, הרעיון מתאדה
והכל נעצר.
אין לך אומץ לקחת עבודה,
כי מה יקרה אם תתקעי בסוף
בלי רעיונות...
ואת עוצרת.
יש לך מלא רעיונות,
אבל את לא עושה עם זה כלום
כי משהו עדיין תוקע
ועוצר אותך.
אם משהו מכל הרשימה הזו תפס אותך כדאי שתגידי:
PAUSE
תעצרי עם העצירות שלך ותפרגני לעצמך להתקדם!

תכנית הקורס היצירתי הזה
תתן לך תוצאות שגם את לא חלמת.

בעולם כל כך תחרותי, כשהקהל והשוק רווי באינספור מסרים, אנשים כבר לא מסוגלים או לא מעוניינים לקלוט עוד מסרים. הכח של תקשורת חזותית טובה, היא ליצור גירוי, לעורר סקרנות וללכוד את תשומת לב הקהל על מנת שיאזין לנו.

הקורס הזה מפצח את שיטות החשיבה של המוח, ומלמד אותך בצורה ברורה, פשוטה, מובנת וכייפית- צעד אחר צעד- איך ליצור עבודות שעוצרות, מעוררות עניין ומושכות את תשומת הלב של הצופה.

מה תלמדי בקורס?

קריאייטיב
בקופסא

קריאייטיב
בקופסא

שיטות לפיתוח רעיונות, יצירתיות ואימון שרירי המוח.
כולל תרגילים יישומיים וטיפים שווים! ככה תוכלי להפיק רעיונות לכל עבודה.

סוגי
פרסום

סוגי
פרסום

תכירי את מגוון סוגי הפרסום, פרסום תדמיתי, מכירתי,
טיזר, מודעה..
ותדעי מה ומתי נכון להתאים לכל לקוח.

אסטרטגיה
פרסומית

אסטרטגיה
פרסומית

תלמדי את הבסיס לפרסום נכון, מה כולל תהליך חכם,
כתיבת בריף, פיתוח קונספט, פענוח הצורך ועוד. הפרסום שלך יעבוד!

פרסום
יצירתי

פרסום
יצירתי

תדעי מתי זה עובד ומתי לא,
ותכירי דרכים חלופיות כדי שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך, ויהיה מרוצה.

שיטות
אינסטנט

שיטות
אינסטנט

כשאין זמן ואת רוצה ליצור משהו מעניין... שיטות האינסטנט לפרסום יצירתי יעזרו לך לרקוח תוצאה פיקנטית במהירות.

"במעבדה
של המוח"

"במעבדה
של המוח"

תצליחי לייצר אינסוף רעיונות, בעזרת מעל 30 טכניקות, הבנויות עפ"י תהליכי פסיכולוגיה. (חלקן נחשפות בקורס הנוכחי לראשונה!)

פרסום
גרילה

פרסום
גרילה

היצירתיות שבתוך היצירתיות. ע"י שיטות עבודה, רעיונות והדגמות תגלי את הנוסחה המנצחת לפרסומת שכולם ידברו עליה.

סודות
המילה הכתובה

סודות
המילה הכתובה

טיפים ורעיונות בכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ושיטות שיובילו אותך לכותרת יצירתית מנצחת.

ויש גם בונוסים ממש שווים:

מפגשי ליווי
בוובינר זום

ליווי, תירגול והדרכה
במפגשי און ליין,
בנוסף לשיעורים המוקלטים.

בשווי 350 ₪

טכניקות ביצוע
בפוטושופ מתקדם

שיאפשרו לך להוציא את הרעיונות
מהכח אל הפועל.
כי "לא המדרש עיקר אלא המעשה".

בשווי 950 ₪

הדרכה:
טיפים לפרסום עצמי

תלמדי מהי הדרך שלך כמעצבת, להתפרסם, ולהגיע לעוד לקוחות בעז"ה. כל כך חשוב!

בשווי 450 ₪

מה ההשקעה שלך בקורס?

אם נדבר על השווי האמיתי של הקורס, זה קורס שמביא תוצאות ומקפיץ אותך הרבה קדימה-

מדובר בקורס עם המון המון ערך וידע תועלתי,  שיאפשר לך להציע ללקוחות גם שירותי קופי

בשווי של (לפחות) 5880 ₪ 

 (וזה עוד מבלי לחשב את ערך הליווי והבונוסים.)

אבל! היות שזהו המחזור הראשון שהקורס הזה באופן פרטי

הקורס נמכר במחזור זה, במחיר השקה של 1897 ₪.

אם תחשבי על זה, הרווח שלך פה הוא מדהים- את מקבלת מחיר השקה, של פחות מ50%!

לקורס שלמעשה הוא כבר עם ניסיון רב ומוכח, ומאות בוגרות מרוצות, בס”ד.

אבל רגע, כדי באמת לעזור לך להחליט בכייף, הכנתי לך קופון  למהירות החלטה בלבד

לשבוע זה בלבד סה”כ 1665!

 333 *5

(מהר, לפני שאתחרט, כי באמת שיש פה הרבה מאד ערך)

00
ימים
|
00
שעות
|
00
דקות
|
00
שניות
0%
אחריות
יש לך אחריות מלאה!

היות ואני רוצה שתהיי בטוחה שאת עושה את הצעד הנכון, אני מאפשרת לך 

תוכלי לבטל תוך שבוע מיום הרכישה.

תכל'ס, איך זה עובד?

הקורס בנוי כ-8 מודולות למידה המחולקות לפרקים קצרים ע”מ לאפשר למידה והתקדמות נוחה וגמישה בקצב המתאים לך. השיעורים כולם מוסרטים הסרטת מסך+שמע, הכולל מצגת מוסברת, מפורטת וברורה, הדגמות והשראות מחכימות, מעולם הפרינט, הוידיאו והדיגיטל. תבניות חשיבה המוגשות לך על מגש של כסף, ולך רק נשאר לשבץ את הנתונים… ובנוסף, כולל תרגילים לביצוע בסיום כל שיטה.

כדי שהקורס יהיה אפקטיבי- השיעורים ייפתחו בהדרגה ולכל חלק יינתנו משימות מאתגרות שיקפיצו לך את תיק העבודות גבוה.

בסוף הקורס:

  • פרויקט גמר מול לקוח אמת, הכולל ליווי ומענה במייל.

הקורס בנוי בצורה ברורה, מובנת ומאורגנת ביותר, כך שיכלול בהדרגה את כל המרכיבים הנחוצים לתוצאה ולהצלחה. כבר במהלך הקורס את משדרגת לעצמך משמעותית את תיק העבודות, ויוצאת עם ביטחון ושפע של רעיונות בעזרת ד’. הכל בנוי בצורת עבודה פרקטית ומהנה ומתוך ניסיון עם מאות תלמידות בס”ד, שכבר עברו את הקורס בהצלחה.

רגע, אם במקרה עוד לא הכרנו

מוריה כהן, עוסקת בתחומי העיצוב והמדיה,

רכזת גרפיקה, ומרצה לעיצוב בסמינרים במשך כ-15 שנה ברוך ד’.

במהלך השנים מתוך אהבה למקצוע אני לא מפסיקה ללמוד, לומדת, קוראת ומתחדשת…

כך שאני תמיד במצב של מורה ותלמידה גם יחד.

את כל הידע הזה אני מעבדת, מסננת, מרחיבה ומצמצמת ואורזת לתלמידות שלי

כדי שיקבלו את מה שצריך ובצורה המיטבית. הכל בסייעתא דשמיא.

הנה טעימה קטנטנה
מתלמידות שעברו קורס כזה:
והנה מה שיש להן לומר:
רבקה הרוש
-----
השיעורים ברמה גבוהה מאוד!!
הם מכילים המוון מידע וכלים נחוצים לעיצוב ופרסום, ומה שהכי חשוב -
הם מועברים בצורה ברורה, חווייתית ומרתקת עם דוגמאות, הוספות ותרגילים
היה תענוג! ממש מתגעגעת לתקופה הזאת.....היא נגמרה מהר מידי 🙁
אני חושבת שצריך לחוות את זה כדי להבין
ו....עכשיו ברוך ה' אני קוצרת את הפירות
הודות לשיעורים המדהימים האלו - מאוד מרוצים ממני בעבודה
לא מפסיקים להחמיא על הפרסומות היפות והמקצועיות בס"ד
אני לא שוכחת בזכות מי...אין לי מילים להודות! תודה רבה!!
הודיה עוז
-----
בשיעורי עיצוב מעבר למקצוענות והידע שרכשתי, היה המון חוויה.
משימות מאתגרות, תחרויות שגרמו לנו להפעיל את הראש ולשפשף אותו,
המון המון דגש על ההבנה והיישום אבל לא פחות מכך- החוויה.
זה מצחיק שמבין כל שלל הידע שצוברים בלימודים- חצי מהם בדרך כלל לא זוכרים. אבל יש כמה שלא נמחקים אף פעם מהראש. ומאיפה הם? משיעורי עיצוב.
רק מהם הכל עוד חי, ובא לידי ביטוי היום בעבודות שלי ובלקוחות המרוצים שלי.
 
אלישבע חלא
המורה הכי טובה שהכרתי -
המסירות, האכפתיות שכל תלמידה תצליח
הלימודים ברמה גבוהה,
רק כשיצאתי מהלימודים הבנתי לאיזו רמה הגעתי
לפי התגובות של גרפיקאיות סביבי.
היה כיף לא רגיל בשיעורים,
כמעט את כל מה שלמדתי אני זוכרת - זה נחרט לי 
כיום בעבודות הגרפיות שלי
אני מצליחה להגיע לתוצאות יפות הודות לידע שקבלתי
בלי פשרות על רמה ואיכות מההכי גבוהות!!
בעיני ללמוד אצל מוריה זאת זכות שלא כל אחד זוכה...
אממ. זה דווקא נשמע מעניין, אבל יש לי שאלה:
ושאלה אחרונה, לוודא שהבנתי- למי הקורס מתאים?

למי הקורס מתאים?

  • למי שכבר עוסקת בתחומי העיצוב והמדיה- מעצבת גרפית, עורכת וידיאו, או בונת אתרים שחשוב לה להתקדם, להתעדכן ולשדרג את היכולות שלה ולהוציא עבודות “וואו” שימגנטו לקוחות.
  • למי שסיימה ללמוד לימודי עיצוב, ומעוניינת להתקדם ולהקפיץ עוד קדימה את תיק העבודות שלה.
  • למי שחשוב לה ללמוד נושא כ”כ חשוב ומועיל ברמה גבוהה ובצורה נקיה, מבלי להתפשר על הסגנון והרמה הרוחנית, ומבלי להיחשף לתכנים בעייתים.
  • למי שאוהבת ללמוד כשמסבירים לה הכל בצורה מסודרת, עם כללים ברורים ודוגמאות בשפע שמסייעים להבנה מיטבית.

 

למי הקורס לא מתאים?

  • למי שלא בקטע להתקדם ללמוד דברים חדשים, ומה שהיא יודעת כבר מספיק לה.
  • למי שרוצה להיות גרפיקאית ביצועיסטית ורק לבצע פקודות 🙂
  • למי שלא אכפת לה להישאר עם עבודות ברמה נחמדה, ולא בוער לה שהעבודות שלה יהיו שוות יותר כסף.
  • למי שעיצוב ויצירתיות בכלל לא מדבר אליה… (יש פה בכלל מישהי כזו?)

הגעת עד לכאן?
כנראה שאת אוהבת פרסומות...

אז אם עדיין לא הצטרפת, זו ההזדמנות שלך

All rights reserved to MORE | Moria Cohen ©